Hej, hur kan vi hjälpa till?
Vilka betalsätt finns?
På Trionics webbutik kan du betala med följande betalsätt:
- Kortbetalning
Du anger dina kortinformation i ett säkert online-beställningsformulär när du gör ditt köp i vår webbshop. Kortbetalningar hanteras av vår betalningstjänstleverantör STRIPE. Alla transaktioner mellan en kund och Trionic Sverige AB, liksom mellan Trionic Sverige AB och STRIPE, skyddas och skyddas alltid genom att använda säkra teknikstandarder (SSL / HTTPS). - PayPal
Du skapar ett PayPal-konto online, SSL-certifierat och överför inköpsbeloppet till ditt PayPal-konto via din bank eller kreditkort. Du kan också betala direkt med ditt kreditkort utan att öppna ett PayPal-konto. - Banköverföring
Genom att välja manuell betalning kommer du att kontakta Trionic Sverige AB. Du får detaljerad bank- och betalningsinformation för att ordna betalningen av din beställning. När Trionic har tagit emot din betalning skickas din beställning.
Glad att vi kunde hjälpa till. Tack för din feedback!
Vänligen återkom med feedback eller fråga oss:
- 08-522 100 50
- Chat with us
Upptäck och läs mer om våra premium-rollatorer
Vill du veta mer? Här kan du läsa allt om om våra Velopeder och Walker-rollatorer